Păreri găzduire Easyhost

9 recenzii
Suport
8,7 / 10
Preț
9,6 / 10
Fiabilitate
9,3 / 10
Viteză
9,6 / 10
Facilități
9,6 / 10
9,3

Utilizatorii IdealHost.ro au notat compania Easyhost cu nota 9,3 din 10.


Recenzii găzduire EASYHOST

Nou

De incredere

Sunt foarte multumit de cand am adus site-ul la Easyhost. Au fost singurii care m-au intrebat daca am nevoie de ajutor cu migrarea si in mai putin de o zi totul a fost live. Recomand, in special, echipa de suport. Raspund repede si te trateaza profesionist, asa cum ar trebui sa o faca toti providerii din Romania.

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://goitserv.ro/
Nou

Serviciu clienti foarte bun

De fiecare data cand am avut nevoie de ajutor, serviciul clienti a avut timp scurt de raspuns si solutii la indemana - am apreciat profesionalismul si viteza cu care mi s-a raspuns la toate intrebarile!

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://www.lifehax.life
Nou

Recomand 100%

Am un site la Easyhost de mai bine de 1 an si jumatate si sunt foarte multumit de aceasta companie, serviciile sunt ireprosabile, nu am avut probleme. Am vrut la un moment dat sa achizitionez un certificat SSL, am sunat la ei pentru sfaturi, iar acestia mi-au oferit o solutie gratuita de SSL pe care o folosesc in continuare fara probleme.

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://www.hidroterapiesipensiunecanina.ro

Lucram de aproape 9 ani impreuna

Lucrez cu Hostway, ulterior EasyHost de aproape 9 ani si din primele clipe am fost impresionat de calitate sericiilor cat si a echipei care nu a ezitat niciodata sa imi ofere suportul. Astept sa sarbatorim cei 10 ani de colaborare. Laurentiu Matache Blogger, vlogger si prezentator TV Antena Group

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://www.gadgetandstyle.ro

Este loc de mai bine !

Preturi ok, mici probleme la servere care mai cad si cate 2 ore, lipsa unui contact direct cu cei de la support in cazul in care ai abonament basic(consider o discriminare grosolana).

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://www.anunturiproprietaribucuresti.ro

web designer

Facilitatil, fiabilitatea etc. vin la preturi rezonabile (in functie de pachetul ales) dar lipsa posibilitatii de a avea contact direct (telefonic) cu suportul tehnic, pentru anumite pachete mai simple - exact acolo unde "explicatiile" detaliate sunt de multe ori necesare - reduc din atractivitate... :)

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://www.vila-gabriel.ro

Foarte deschisi si dornici sa te ajute in rezolvarea diverselor situatii

Pana in acest moment nu am avut probleme care sa nu poata fi rezolvate rapid si lucrez cu ei de mai bine de un an si. De fiecare data au raspuns prompt si concis. La ei gazduiesc magazinul online www.123promotionale.ro si sunt foarte multumit de serviciile lor. In alta ordine de idei periodic imbunatatesc serviciile oferite si dezvolta noi functii foarte utile. Costurile consider ca sunt acceptabile. In momentul in care voi deschide noi magazine online le voi gazdui tot la Easyhost

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://www.123promotionale.ro

Manager

Servicii de calitate! Am inceput acum 3 ani, si mergem impreuna pe mai departe!

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://bucharest-boutique-accommodation.ro

I-am ales pentru suport

Lucrez cu ei de cand se numeau Hostway. Pe langă faptul că am găsit foarte multă deschidere la fiecare provocarea pe care o aveam pentru cele 10+ site-uri pe care le am la ei, am primit de fiecare dată soluții potrivite nevoilor mele.

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://caliniepure.ro

Planuri găzduire EASYHOST

Hosting

Nume plan Spațiu Trafic Configurație Hardware Preț
Garage ESSENTIAL nelimitat nelimitat HDD 2.49 € Vezi detalii
Garage FOCUS nelimitat nelimitat HDD 4.99 € Vezi detalii
Garage PRIME nelimitat nelimitat HDD 9.99 € Vezi detalii

Evolution

Nume plan Spațiu Trafic Configurație Hardware Preț
Evolution 15 GB nelimitat SSD 58.00 € Vezi detalii

Găzduire Wordpress

Nume plan Spațiu Trafic Configurație Hardware Preț
Wordpress Basic 10 GB nelimitat HDD 4.99 € Vezi detalii
Wordpress Advanced 20 GB nelimitat HDD 9.99 € Vezi detalii
Wordpress Ultra 30 GB nelimitat HDD 14.99 € Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Ecommerce

Nume plan RAM CPU Core Spațiu Preț
Basic 1 vCPU 39.00 € în loc de 79.00 € Vezi detalii
Advanced 6 GB 3 vCPU 100 GB 74.00 € în loc de 149.00 € Vezi detalii
Premium 10 GB 8 vCPU 200 GB 149.00 € în loc de 299.00 € Vezi detalii
Ultimate 22 GB 14 vCPU 400 GB 299.00 € în loc de 599.00 € Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Întrebări frecvente EASYHOST

În Easycloud, iți poți face un server virtual cu cPanel în doar câțiva pași.

  1. Intră în contul tău de Easycloud folosind datele de acces din my.easyhost.com .
  2. Din interfața de administrare Easycloud, apasă pe Virtual Servers și apoi pe Create Virtual Server.
  3. În primul pas  selecteaza template-ul Application, CentOS 6.7 sau 7.2 cu cPanel 11 (vezi imagine)
  4. În pasul 2, adaugă un label serverului tău virtual și un hostname. De asemenea, iți poți configura o parolă de root sau poți lăsa câmpurile goale și o parolă va fi generată automat pentru serverul tău.
  5. In pasul 3, iți aloci resursele serverului tău virtual.
  6. Finalizează serverul virtual în pasul 4 lăsând selectate opțiunile de build și boot. Așteaptă ca serverul tău să se instaleze.
  7. Dupa ce ai serverul instalat trimite-ne un email pe moc.tsohysaenull@troppus specificând IP-ul alocat serverului tău pentru a-ți activa licența de cPanel și WHM.
  8. Finalizează instalarea și configurarea cPanel/WHM accesând adresa http://server-ip/whm folosind user-ul și parola de root a serverului.

Migrezi de la shared hosting la cloud cu cPanel? Trimite-ne un mail pe moc.tsohysaenull@troppus  și te putem ajuta cu migrarea datelor tale.

Backup-ul extern este realizat pe servere dedicate de backup. Programul de backup rulează zilnic, procesul începând la ora 1:00AM, în fiecare noapte.

Acesta reprezintă un backup general al tuturor fișierelor din server-ul tău și se face în mod incremental.

Primul backup este unul full și va conține toate datele contului tău (inclusiv cele de sistem de operare, în cazul serverelor dedicate). Următoarele backup-uri sunt de tip incremental, mai exact acestea salvează doar datele modificate față de ziua precedentă, apoi se salvează diferențe de la o instanță de backup la alta.

Costul acestui serviciu este de 11,6 EURO/ 100 GB, fără TVA.

Pentru a redirecționa toate emailurile către un alt cont de emaill, trebuie să accesezi interfața de cPanel, secțiuneaMail, apoi să dai click pe Forwarders.

Apasă butonul Add Forwarders.

La Address to Forward: scrie adresa de email a utilizatorului pentru care dorești să faci redirecționarea.

La Forward to email address: introdu adresa de mail către care dorești să fie forwardat mailul anterior.

Apasă butonul Add Forwarders.

Pentru a crea un cont de email, primul pas este să te loghezi în contul tău de cPanel. (http://NumeDomeniu/cpanel).

Apoi navighează până în secțiunea Domains, de unde alegi Mail și dă click pe Email Accounts.

    În pasul următor, va trebui să completezi următoarele câmpuri:

  • Email: Numele adresei care dorești să o creezi.
  • Password: Parola dorită.
  • Password (again): Confirmă parola introdusă.

În cazul în care dorești o parolă generată automat, apasă pe butonul Password Generator.

În final, apasă butonul Create Account.

Te rugăm să rulezi periodic scanări ale calculatoarelor locale de pe care se face acces în cont împotriva virușilor, programelor de tip malware sau keylogger.

De asemenea, te sfătuim ca parolele pe care le setezi pentru conturile de email sau cPanel să aibă în componență o combinație complexă de litere mici, majuscule, cifre și caractere speciale (!, %, ^, *, etc.).

Să luăm ca exemplu cazul cel mai uzual, pentru Outlook. În funcție de versiune, mergi fie în meniul File apoi Account Settings, fie în meniul Tools, apoi Account Settings.

În fereastra nou aparută, apasă New pentru a adăuga un nou cont de email.

Selectează Email Account, iar în fereastra următoare Manually configure server settings or additional server types.

Recomandăm utilizarea următoarele setări non-SSL pentru configurarea clientului tău de email:

        La

User information

      :
  • Your name: numele care apare ca expeditor
  • Your email: adresa de email creată în prealabil din cPanel – email@domeniu
        La

Server information

      :
  • Account type: tipul contului de email, POP sau IMAP
  • Incoming mail server: mail.numedomeniu
  • Outgoing mail server: mail.numedomeniu
        La

Logon information

      :
  • Username: adresa ta de email
  • Password: parola contului tău de email

Pe butonul More settings, tab-ul Outgoing Mail Server, asigură-te că este bifată opțiunea My outgoing server (SMTP) requires authentification și că opțiunea Use same settings as my incoming mail server este selectată.

În aceeași fereastră, în tab-ul Advanced, secțiunea Incoming server, introdu porturile 110 pentru POP sau 143 pentru IMAP, în funcție de tipul contului de email ales precedent. La Outgoing server (SMTP) introdu portul 26.

Asigură-te că tipul de encripție este setat pe “none” în ambele cazuri. Apasă “OK” și apoi “Next”. Felicitări! Dacă în urma testului, clientul de email Outlook se poate conecta la server și poate trimite mesajul de test, ai efectuat setările corect.

Alternativ, poți consulta setările din cPanel, accesând secțiunea Email Accounts. În dreptul fiecărei căsuțe de email pe care o ai, dând click pe opțiunea More, poți genera o serie de setări personalizate pentru diverse aplicații și protocoale de email, cât și o listare a setarilor manuale (atât SSL cât și non-SSL).

Pentru configurarea altor clienți de email (Thunderbird, MacMail etc.), pașii sunt aceiași ca cei descriși mai sus.

Spam-ul reprezintă orice mesaj electronic nesolicitat. De cele mai multe ori spam-ul vine sub forma de mesaje comerciale (publicitate sau oferte), cu intenția expeditorului de a beneficia de costuri de publicitate foarte mici. Dacă le primesti, te sfătuim să le ignori, să le ștergi sau chiar să le raportezi.

Nu permitem folosirea serviciilor noastre pentru trimiterea de spam și vom lua măsuri ori de câte ori identificăm astfel de cazuri (fie trimise cu intenție, fie prin scripturi în urma infectării unor fișiere ale site-ului tău).

Te informăm de asemenea că există limitări impuse asupra serviciului de email, în principal pentru a stopa trimiterea mesajelor spam. Limita este de 30 de mesaje la 5 minute sau 360 de mesaje pe oră.

Dacă ai nevoie sa trimiți mai multe mesaje decât limita existentă, poți achiziționa un IP dedicat de mail. Poți consulta secțiunea GĂZDUIRE/Întrebarea 4 pentru mai multe detalii. Atenție, însă, ești responsabil direct de buna reputație a IP-ului cumpărat, iar acesta nu va putea fi schimbat dacă ajunge într-un blacklist de spam.

Easyhost îți oferă mijloacele necesare pentru ca site-ul tău să funcționeze cât mai bine și îți pune la dispoziție toate resursele disponibile prin serverele noastre performante. Pe măsura ce site-ul tău se dezvoltă, este posibil însă ca aplicația ta să atingă periodic limita resurselor alocate pachetului tău de găzduire.

Te invităm să verifici numărul de afișări pe care site-ul tău le generează accesând din cPanel secțiunea Logs și tool-ul AW Stats. Acestea ar trebui sa fie în limitele aferente fiecărui pachet de găzduire.

Resursele nu se limitează însă la numărul total de afișări ale site-urile tale, ci implică și resurse de CPU, memorie, și număr de procese PHP care pot rula simultan.

Trebuie, de asemenea, să ai in vedere și optimizarea scripturilor PHP care rulează. Verifică aspecte precum timpul de execuție, numărul total de scripturi care rulează ș.a. împreună cu programatorul tău și optimizează-le pentru o mai bună funcționare a paginii.

Achiziționarea unui pachet de administrare presupune un serviciu de monitorizare și intervenție în permanenţă a infrastructurii, iar dacă apar probleme, echipa va interveni pentru a remedia situaţia.

Operațiunile acoperite de acest serviciu sunt cele de configurare a sistemului de operare, debugging, analiză și update software.

Echipa noastră de sysadmini se va conecta la maşinile tale şi va efectua o analiză detaliată a aplicaţiilor din sistem: OS, server web, baze de date, soluții standard de accelerare sau securitate. Ei vor configura, actualiza, repara sau reinstala, în funcție de nevoile tale de hosting, asigurându-se astfel că sistemul tău rulează fără probleme.

Verifică pachetele noastre de administrare pentru mai multe detalii.

Pentru a crea un domeniu adițional, primul pas este să te loghezi în contul tău de cPanel(http://NumeDomeniu/cpanel). Navighează până în secțiunea Domains, de unde alegi Addon Domains. Odată încărcată interfața, va trebui să completezi următoarele câmpuri:

  • New Domain Name: Numele domeniului pe care dorești să îl adaugi
  • Subdomain/FTP Username: Username-ul pe care dorești să îl folosești
  • Document Root: Folderul unde vor fi găzduite fișierele domeniului adițional.
  • Password: Introdu parola dorită
  • Password (again): Confirmă parola introdusă.

În cazul în care dorești o parolă generată automat, apasă pe butonul Password Generator. Asigură-te că ai salvat parola într-un fișier separat. Apasă butonul Add Domain. Înainte să încerci să adaugi un domeniu adițional, trebuie să ții cont de următoarele aspecte:

  • – Domeniul trebuie sa fie înregistrat și să fie proprietatea ta.
  • – Nameserverele domeniului adițional trebuie să fie identice cu cele ale domeniului principal al contului și să fie proapagate deja.

Accesul la contul tău de găzduire se poate face introducând direct în broswer IP-ul serverului, urmat de /webmail, /cpanel.

Contactează echipa de suport tehnic pentru a afla IP-ul serverului pe care se află contul tău.

Costul unui IP dedicat de email/web este de 3 Euro/lună, fără TVA. Îți poți comanda un IP dedicat de email sau de web direct din contul tău my.easyhost.com, accesând secțiunea Servicii ⇒ Modifică comanda și alegând Adresă IPv4 și/sau Adresă IPv4 E-mail.

Atenție! Comandarea IP-ului dedicat de web implică o perioadă de downtime, până la propagarea noului IP.

Noțiunea de Parked Domain se referă la asocierea mai multor domenii pe același conținut.

Cu alte cuvinte, dacă ai un site construit pe domeniul example.com și dorești ca vizitatorii care scriu example.net,example.org, example.info (etc) să ajungă tot pe același conținut, atunci va trebui să parchezi domeniile suplimentare peste domeniul inițial.

Noțiunea de Addon Domain (domeniu suplimentar) se referă la folosirea aceluiași cont de găzduire cPanel pentru a publica două sau mai multe site-uri distincte. În acest scop, peste domeniul inițial example.com vei construi subdomenii precum examplenet.domeniu.com, care însă vor fi accesibile și direct, folosind adresa domeniului addon (suplimentar) example.net.

Așadar, dacă dorești să publici site-uri distincte, folosești Addon Domains.

Dacă dorești doar folosirea aceluiași conținut sub mai multe domenii, folosești Parked Domains.

Pentru a parca un domeniu, loghează-te în interfața de administrare cPanel, http://NumeDomeniu/cpanel. La secțiunea Domains, alege Parked Domains. Odată încărcată interfața, completează următoarele câmpuri:

  • Create New Parked Domain: Numele domeniului pe care dorești să îl parchezi.
  • Apasă butonul Add Domain.

Atenție! Înainte să încerci să parchezi un domeniu, trebuie să ții cont de două aspecte:

  • – Domeniul trebuie să fie înregistrat și să fie proprietatea ta
  • – Nameserverele domeniului parcat trebuie să fie identice cu cele ale domeniului principal al contului și să fie propagate deja.

La momentul achiziției pachetului de hosting, datele de acces în cPanel ți-au fost trimise pe email, la adresa folosită la crearea contului. Dacă nu îți amintești aceste date sau daca ai pierdut emailul, contactează Departamentul de Suport Tehnic, iar noi îți vom retrimite aceste date pe adresa oficială a contului.

Dacă domeniul tău este .ro, poți să îi schimbi nameserverele singur. Te invităm să consulți acest tutorial pentru creare nameservere la ROTL și pe acesta pentru modificare nameservere ROTLD. În cazul în care domeniul tău este internațional (.com, .eu, .org etc.) trebuie să te adresezi registrarului tău (furnizorul de unde ai achiziționat domeniul) pentru modificarea nameserverelor.

Pentru această modificare trebuie să te loghezi în interfața my.easyhost.com și să accesezi secțiunea Servicii, iar din listă să localizezi domeniul pe care dorești să îl modifici. Mai departe vei da click pe opțiunea Setări, unde vei accesa link-ul Modifică nameservere.

Pentru a transfera un domeniu internațional achiziționat de la Easyhost la alt registrar te rugăm să ne trimiți un mail pe moc.tsohysaenull@troppus cu Subiectul: Transfer domeniu [numele domeniului tău] la alt registrar. În conținutul mail-ului te rugăm să ne confirmi încă o dată numele domeniului pe care dorești să-l transferi.

Pentru a putea transfera domeniul te rugăm în primă fază să verifici că domeniul este deblocat pentru transfer și că nu expiră în următoarele 30 de zile de la inițierea transferului. Ulterior, te rugăm să ne comunici următoarele, printr-un email la moc.tsohysaenull@troppus, cu Subiectul: Transfer domeniu [numele domeniului] la Easyhost.

  • – codul EPP (codul de transfer, îl poți obține de la registrarul actual),
  • – datele de contact pe care dorești să transferăm domeniul (nume firmă, cod fiscal, număr registru, nume al deținătorului, cod numeric personal, email, telefon, adresă, oraș, județ/sector, cod poștal).

Domeniile .ro sunt momentan netransferabile / ele pot fi gestionate prin ROTLD. Te invităm să accesezi site-ul ROTLD pentru informații despre acest subiect.

Nameserverele Easyhost sunt:

Dacă ai vechea pereche de nameservere – ns1.hostway.ro și respectiv ns2.hostway.ro – nu trebuie să te îngrijorezi. Aceste nameservere sunt în continuare funcționale, dar îți recomandăm trecerea la cele noi, pentru o funcționare fără probleme a contului tău.

Pentru a accesa o versiune superioară de PHP, loghează-te în contul tău de cPanel (http://NumeDomeniu/cpanel) și accesează opțiunea Select PHP Version din categoria Software and Services.

În cazul în care nu ai această opțiune în contul tău cPanel, trimite-ne un mail către moc.tsohysaenull@troppus cu Subiectul: Upgrade la versiunea x.x php și vom stabili pașii următori.

Înainte de a face trecerea la o versiune superioară te rugăm să te asiguri, verificând cu programatorul tău sau cu persoana care îți dezvoltă site-ul, că aplicația ta va fi compatibilă cu noua versiune. Migrarea înapoi a contului pe vechiul server nu va fi posibilă, în acest caz.

Ai luat un pachet nou de găzduire la Easyhost. Mulțumim! Fie că este vorba de un pachet All Inclusive, VDS, Cloud, Server Dedicat sau Evolution, noi te ajutăm cu migrarea datelor de la vechiul furnizor de hosting.

În termen de maxim 5 zile te vom contacta pentru a stabili detaliile în legătura cu migrare datelor către noul cont.

După finalizarea aspectelor administrative (creare cont my.easyhost și achitare serviciul achiziționat), trimite-ne un mail pe moc.tsohysaenull@troppus cu Subiectul Asistență migrare date pe infrastructura Easyhost – [numele site-ului tău] în care să ne oferi datele de logare de la vechea găzduire (cpanel, WHM sau orice alt panou de administrare) pentru a putea migra datele.

După primirea mail-ului, vom planifica împreună migrarea ta, în funcţie de volumul de date și complexitatea site-ului / site-urilor.

Dacă dorești sa modifici date precum nume / CNP / CUI / Număr de la Registrul Comerțului, este necesar să ne trimiți un email pe adresa moc.tsohysaenull@gnillib.

Dacă dorești să modifici adresa de facturare, poți intra în intrefața my.easyhost.com, în secțiunea Setări cont, de unde mai departe accesezi secțiunea Adresă facturi. Din această secțiune ai de asemenea și posibilitatea schimbării adresei de email unde sunt transmise notificările de emitere a facturilor.

Pentru rezilierea unui contract, te invităm să ne dai un email de pe adresa oficială de comunicare către moc.tsohysaenull@gnillib, menționând că dorești rezilierea contractului. Unul dintre colegii noștri te va contacta cât de repede posibil pentru finalizarea cererii.

Dacă plata facturii este efectuată prin opțiunea Card Online din contul tău my.easyhost.com, aceasta se înregistrează instant. În maxim 5 minute de la înregistrarea plății, contul redevine activ. În cazul în care contul nu redevine activ, te rugăm să ne trimiți un email pe moc.tsohysaenull@gnillib pentru a putea verifica situația.

Dacă plata se efectuează prin Internet Banking sau transfer bancar, trebuie să ne trimiți OP-ul (dovada plății) pe adresa moc.tsohysaenull@gnillib pentru reactivarea serviciilor.

Sistemul nostru nu trimite factură propriu-zisă pe email, ci trimite o notificare de plată în ziua în care factura este generată. Factura, în schimb, poate fi descărcată în format PDF din contul tău my.easyhost.com, accesând secțiunea Evidență facturi.

Adaugă o recenzie

Suport
Preț
Fiabilitate
Viteză
Facilități

2.49 - 58.00 €

39.00 - 299.00 €

Suport tehnic

Vânzări

Billing

Secretariat