Păreri găzduire Host-Age

0 recenzii
Suport
NA
Preț
NA
Fiabilitate
NA
Viteză
NA
Facilități
NA
NA

Nici un utilizator nu și-a spus încă părerea despre Host-Age.


Nu există nici o recenzie momentan!

Fii primul care adaugă o recenzie despre Host-Age. Apasă aici ca să începi.

Planuri găzduire HOST-AGE

Găzduire web

Nume plan Spațiu Trafic Configurație Hardware Preț
Micro 1 GB nelimitat SSD 5.00 lei Vezi detalii
StartUp 3 GB nelimitat SSD 9.00 lei Vezi detalii
Standard 5 GB nelimitat SSD 18.00 lei Vezi detalii
Medium 10 GB nelimitat SSD 32.00 lei Vezi detalii
Enterprise 20 GB nelimitat SSD 48.00 lei Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Reseller Hosting

Nume plan Spațiu Conturi cPanel Trafic Configurație Hardware Preț
RH-1 5 GB nelimitat nelimitat SSD 20.00 lei Vezi detalii
RH-2 8 GB nelimitat nelimitat SSD 40.00 lei Vezi detalii
RH-3 15 GB nelimitat nelimitat SSD 80.00 lei Vezi detalii
RH-4 25 GB nelimitat nelimitat SSD 120.00 lei Vezi detalii
RH-5 35 GB nelimitat nelimitat SSD 150.00 lei Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Servere VPS

Nume plan RAM CPU Core Spațiu VPS Traffic IP Preț
VPS-1 1 GB RAM 1 vCPU core 2,4 Ghz 10 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 45.00 lei Vezi detalii
VPS-2 2 GB RAM 1 vCPU core 2,4 Ghz 30 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 90.00 lei Vezi detalii
VPS-3 4 GB RAM 2 vCPU core 2,4 Ghz 40 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 180.00 lei Vezi detalii
VPS-4 6 GB RAM 2 vCPU core 2,4 Ghz 80 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 300.00 lei Vezi detalii
VPS-5 8 GB RAM 3 vCPU core 2,4 Ghz 100 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 400.00 lei Vezi detalii
VPS-6 12 GB RAM 4 vCPU core 2,4 Ghz 120 GB (RAID 10 SSD) nelimitat 1 550.00 lei Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Servere Dedicate

Nume Model procesor Memorie HDD Bandă și trafic Preț
SD-1 CPU 2x Intel Xeon E5645 Six Core 2.4 GHz 16GB 2 x 146 GB SAS 10K Hot Swap 3.5" Controller PERC 6/i 256 MB Cache 100 Mbps / nelimitat 850.00 lei Vezi detalii
SD-2 CPU 2x Intel Xeon E5645 Six Core 2.4 GHz 32GB 2 x 146 GB SAS 10K Hot Swap 3.5" Controller PERC 6/i 256 MB Cache 100 Mbps / nelimitat 1000.00 lei Vezi detalii
SD-3 2x Intel Xeon X5675 Six Core 3.06 GHz 64GB 2 x 240 GB SSD Host Bus Adapter LSI SAS 9207 100 Mbps / nelimitat 1200.00 lei Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | octombrie 7, 2017

Întrebări frecvente HOST-AGE

Vă rugăm să deschideți un ticket. Nu uitați să specificați domeniul, username-ul și ce fișiere doriți să restaurăm.

Da, în fiecare zi se face backup automat la tot contul (pagini, email-uri, baze de date, statistici, setări etc)

Nu. Tot sistemul este astfel conceput Încât nu aveți nevoie de astfel de cunoștințe. Cu ajutorul interfeței cPanel puteți administra site-ul foarte ușor.
Deschideți un ticket către departamentul Suport și o nouă parolă vă va fi trimisă prin email.
Atenție! Noua parolă poate fi trimisă doar la adresa sau adresele de email asociate contului de client.
Sunt două lucruri diferite. Înregistrând un domeniu nu este suficient ca să aveți și un site online. Acel nume de domeniu trebuie găzduit pentru a putea fi accesat prin Internet.

Conturile de găzduire web se activează după primirea plății în cont sau a confirmării transferului bancar prin trimiterea chitanței/OP-ului pe email.
În cazul plății cu card bancar sau PayPal activarea este instantă.

Deoarece Php rulează în mod SuPHP, fișierele trebuie să fie CHMOD 644 iar folderele 755. Dacă nu sunt respectate aceste permisiuni sunt șanse foarte mari ca site-ul dvs. să nu funcționeze corect. Modificarea CHMOD o puteți face din cPanel/File Manager sau orice client de FTP.

1. http://www.domeniul-dvs.ro/cpanel/
2. https://ip:2083

Dacă doriți recuperarea parolei de cPanel/FTP vă rugăm să deschideți un tichet la adresa https://www.host-age.ro/client/submitticket.php?step=2&deptid=1
Î
n cel mai scurt timp veți primi o noua parolă pe adresa de email asociată contului dvs. de client. Noua parolă nu poate fi trimisă către altă adresă de email.
Dacă încărcați fișiere pe server iar acestea dispar imediat, aceasta se întâmplă pentru că fișierele respective fie sunt virusate fie conțin funcții interzise (cum ar fi symlink).
Când vă  confruntați cu o astfel de problemă vă rugăm să deschideți un tichet în care să specificați exact calea fișierelor șterse pentru a face verificări.

În cazul în care constatați că fișierele site-ului au fost modificate și conțin viruși sau linkuri malițioase acest lucru se putea întâmpla fie prin furtul parolei de FTP/cPanel cu ajutorul unui virus/troian fie exploatând un bug al unui script aflat în site-ul dvs.

Dacă sunteți într-o astfel de situație vă recomandăm să ne contactați imediat pentru a verifica modul prin care site-ul a fost infectat.

Dacă site-ul a fost infectat prin furarea parolei de FTP/cPanel primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă devirusați computerul. Vă recomandăm antivirusul Kaspersky dar puteți folosi de exemplu și http://www.microsoft.com/security/malwareremove/default.aspx

După devirusare schimbați toate parolele site-ului, cea de cPanel, a conturilor de email și cele de ftp suplimentare (dacă aveți). Nu schimbați parolele înainte de devirusare deoarce virusul/troianul va trimite noua parolă.

Acum puteți pune pe server fișierele din computerul dvs. Asigurați-vă că toate fișierele nu conțin cod străin. În cazul în care nu aveți în computer fișierele ce compun site-ul, ne puteți contacta pentru a le restaura din backup.

Dacă site-ul a fost infectat prin exploatarea unui bug trebuie sa actualizați imediat platforma pe care este facut site-ul. De ex. dacă folosiți WordPress, acesta trebuie actualizat la ultima versiune dar trebuie actualizate și toate plugin-urile și tema.

În cazul în care browserul de web Firefox sau Chrome arată o alertă la accesarea site-ului urmați pașii descriși aici http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/08/hey-google-i-no-longer-have-badware.html

Da. Oricând veți avea nevoie de ajutorul nostru ne veți găsi.
Fiecare cont de găzduire web are alocate anumite resurse (memorie RAM, procesor, bandă de Internet și număr maxim de procese simultane - le găsiți specificate în Termenii de utilizare la Art. 23).

Dacă un cont de găzduire ajunge la consumul maxim alocat pentru cel puțin una din resurse, unii vizitatori ai site-ului vor primi un mesaj de eroare "Resource Usage Limit" sau "Error 500".

La această limită se poate ajunge fie printr-un trafic mare și brusc de vizitatori șau cel mai probabil din cauza unui script care nu este optimizat suficient. În special site-urile realizate cu WordPress au această problema din cauza unuia sau a mai multor plugin-uri, caz în care trebuie identificat plugin-ul cu problemă și dezactivat.

Dacă însă site-ul dvs. nu mai poate fi optimizat sau are trafic mare constant vă recomandăm să treceți la un pachet de găzduire mai mare ce include mai multe resurse.
Contactați-ne și vom modifica pachetul, nu se percepe nici o taxa pentru această modificare. Plătiți doar diferența dintre pachete din ziua upgradării până în ziua în care a fost achitat în avans.

După modificarea nameserverelor este nevoie de 1-24 ore pentru ca noile DNS-uri să se propage pe toate rețelele.

Domeniile înregistrate indiferent de extensie sunt proprietatea dvs. sau a persoanei/firmei pe care o treceți în formularul de comandă. Domeniile nu se înregistrează sub nici o formă pe numele Host-Age.ro.
Nu, în timpul transferului de la alt registrar la noi domeniul va funcționa normal fără nici un fel de întrerupere.

Pentru a schimba DNS-urile unui domeniu .ro trebuie sa accesați www.rotld.ro secțiunea Domenii .ro/Administrare Domenii/On-Line. În cazul în care nu știți parola de administrare aveți link pentru retrimiterea parolei prin email (adresa de email ce figurează la "Deținător Domeniu" în baza de date Rotld.

Dacă domeniul a fost achiziționat după septembrie 2008, acesta poate fi administrat și din interfața proprie de la https://www.host-age.ro/client/ rubrica "Domeniile mele"

Pentru a schimba DNS-urile unui domeniu cu altă extensie decât .ro, accesați https://www.host-age.ro/client/ rubrica "Domeniile mele". În această pagină vor apărea toate domeniile pe care le-ați înregistrat prin Host-Age.ro. Click pe iconița cu sageată verde din dreapta domeniului dorit apoi la rubrica "Nameservere" scrieți noile DNS-uri și apăsați pe "Salvează".

Domeniile se activează doar după ce plata ajunge în contul nostru (dacă plata nu se face cu card sau prin PayPal). În timpul din momentul comenzii online și primirea plății domeniul comandat este liber și poate fi înregistrat de către altcineva. Excepție fac domeniile .ro care se rezervează în momentul încheierii comenzii (dacă formularul a fost completat corect).
Recomandare: Când înregistrați domenii vă sfătuim să achitați cu card sau prin PayPal pentru că astfel domeniul se activează automat.

Acest lucru nu este posibil deoarece numele unui domeniu (indiferent de extensie) odată înregistrat nu mai poate fi modificat.
La activarea fiecărui cont de hosting configurarea se face automat pentru ca domeniul să poată fi accesat în ambele variante.

Dimensiunea maximă admisă este de 50M la trimitere și primire. În situația în care cineva vă trimite un email cu atașamente mai mari de 50M, va primi automat un email în care este înștiințat că email-ul trimis nu-l veți putea primi deoarece depășește limita admisă.

1. Conturi de email
După ce creați contul în cPanel, folosiți următoarele date în clientul de email: Incoming mail (POP3 sau IMAP): domeniu.ro
Outgoing mail (SMTP): domeniu.ro
Account Name: user@domeniu.ro
Parola: parola contului de email

2. Cont de email default
Fiecare cont de găzduire web are un cont de email care se crează automat la activarea contului. Setările pentru acest cont sunt următoarele:
Incoming mail (POP3): domeniu.ro
Outgoing mail (SMTP): domeniu.ro
User: user de cPanel (Atenție! Este singurul cont de email pentru care la autentificare folosiți doar user nu întreaga adresa de email)
Parola: parola de cPanel

Pentru configurarea corecta a clientului de email accesați https://www.host-age.ro/configurare-email.php

Pentru a crea un cont de email trebuiesc parcurși următorii pași:

1. Vă logați în cPanel (www.domeniu.ro/cpanel)
2. Dați click pe butonul Email Accounts
3. Completați câmpurile necesare
4. Apasați butonul Create
Vedeți și pagina cu Totoriale video: https://www.host-age.ro/tutoriale-video.php

Pentru a accesa webmail-ul folosiți:

http://www.domeniu.ro/webmail
La user folosiți adresa de email iar la parolă, parola contului respectiv de email.

Info
Dacă vă apare o eroare (This page cannot be displayed) când vreți să accesați webmailul, încercați
http://www.domeniu.ro:2095
Cel mai probabil aveți proxy și de accea nu puteți accesa paginile securizate.

Cel mai probabil nu mai aveți spațiu în casuța de email sau pe întreg contul. Puteți verifica lucrul acesta intrând în cPanel. Dacă nu mai aveți spațiu disponibil (sau există, dar foarte puțin) este nevoie să mai ștergeți fie din fișiere, fie din emailuri. Emailurile care nu au ajuns din lipsa de spațiu nu se pierd, ramân în server timp de 4 zile încercând la fiecare oră să intre în căsuța de eamil. Dacă vă este trimis un email de 5 mega de exemplu și căsuța de email mai are liber doar 3 mega, emailul nu va ajunge în contul dvs. ci va rămâne în server.

Da, toate serverele noastre au instalate antivirus, astfel, email-urile pe care le trimiteți sau primiți sunt scanate.

Cel mai probabil nu aveți autentificarea SMTP activată. Pentru a configura corect clientul dvs. de email vizitați pagina de configurare client email. Altă cauză poate fi blocarea SMTP-ului de către providerul dvs. de Internet, acest lucru se întâmplă de obicei la apariția unui virus foarte periculos pentru a limita răspândirea lui și blocarea SMTP-ului poate fi doar temporară. În acest caz puneți în clientul de email portul 26 în loc de portul 25 la Outgoing Mail Server.

În situația în care constați că primiți brusc foarte multe emailuri cu Mail Delivery Failed de la adrese către care știți că nu ați trimis email, cel mai probabil v-a fost furată parola contului de email și s-a spamat de pe această adresă.
În acest caz schimbați de urgență parola contului de email (din cPanel/Email Accounts) dar nu vă logați în clientul de email sau webmail deoarece troianul pe care-l aveți în computer va trimite noua parolă.
Este necesar să efectuați o scanare completă a computerului cu ajutorul unui antivirus eficient (în nici un caz antivirușii gratuiți nu vă scapă de astfel de probleme, nici chiar mulți antiviruși cu licență). Sfatul nostru este să descărcați versiunea trial de la Kaspersky Internet Security și să scanați cu el computerul.
După scanarea completă și eliminarea troienilor și virușilor vă puteț loga la email-ul dvs.

După crearea unei baze de date (și încărcarea ei) trebuie creat un user de MySQL și adăugat bazei de date. Pentru aceasta, intrați în cPanel/MySQL și la rubrica User: completați numele userului și parola. Odată creat userul îl adaugați la baza de date dând click pe butonul Add User to Db. Userii ca și numele bazelor de date sunt de forma userdecpanel_numebază și userdecpanel_userdemysql.

Pentru a avea un php.ini individual trebuie să adaugați rândul următor în fișierul .htaccess din folderul unde vreți ca acesta să fie activ:

suPHP_ConfigPath /home/user_de_cpanel/public_html

Pe serverele noastre exista întotdeauna ultima versiune de Php. Mai mult ca sigur unde aveați găzduit site-ul înainte există o versiune de Php mai veche. De la o versiune la alta de Php se schimbă multe funcții și pot apărea astfel de erori.

Orice serviciu poate fi achitat prin următoarele metode:

Card bancar - Recomandat doarece serviciile se (re)activează instant
PayPal - Recomandat doarece serviciile se (re)activează instant
Ordin de plată (transfer bancar)
Numerar la orice sucursală UniCredit Bank din țară

Vă rugăm să NU folosiți plata prin mandat poștal!

Situția plăților și a facturilor o puteți vedea oricând accesând https://www.host-age.ro/client/ unde vă logați cu adresa de email și parola. Dacă ați pierdut parola, puteți genera alta apasând pe link-ul "Ați uitat parola?" și introducând adresa de email pe care ați folosit-o la efectuare comenzii. Dacă nu mai știți adresa de email folosită contactați departamentul Plăți prin formularul de aici.

Da. Trebuie să completați în formularul de comandă Codul Numeric Personal (13 cifre), îl găsiți în Cartea de Identitate, pașaport sau certificatul de nastere.

Puteți efectua plata online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină.
Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).
Pentru procesarea plăților prin card folosim platforma PayU. Toate tranzacțiile se efectuează pe serverele PayU, firma noastră nu primește și nu poate cunoaște datele cardului cu care se face plata.
Sistemul PayU trimite securizat către serverul nostru doar informația dacă plata facturii respective a fost realizată cu succes sau nu.
Pentru operativitate (mai ales în cazul comenzilor de domenii) recomandăm plata prin card bancar (sau PayPal).
La plata prin card nu se percepe nici un fel de comision.

Bineînțeles. În momentul în care trecem în sistem o proformă ca fiind achitată se generează automat factura electronică și vă este trimisă prin email în format pdf. Puteți oricând vedea și descărca facturile dvs. la https://www.host-age.ro/client/

Adaugă o recenzie

Suport
Preț
Fiabilitate
Viteză
Facilități

5.00 - 48.00 lei

20.00 - 150.00 lei

45.00 - 550.00 lei

850.00 - 1200.00 lei

Comercial

Suport tehnic