Păreri găzduire Hostico

6 recenzii
Suport
8.3 / 10
Preț
9.7 / 10
Fiabilitate
8.3 / 10
Viteză
9.7 / 10
Facilități
9.0 / 10
9

Utilizatorii IdealHost.ro au notat compania Hostico cu nota 9 din 10.


Recenzii găzduire HOSTICO

Suport

Suportul oferit de hostico este rudimentar...nu recomand

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://daseo.ro

HOSTICO SUNT CEI MAI BUNI!

Sunt foarte mulțumit de când am mutat site https://www.tomisthecat.ro/ pe serverul Hostico. Nu-mi vine să cred că nu mai am erori cum aveam la vechea firmă de găzduire. Viteză mare de încărcare a site-ului pentru că Hostico mă găzduiește pe SSD și acest lucru se simte. Suportul tehnic Hostico este eficient și NON-STOP adică 24 de ore din 24 spre deosebire de vechea firmă de hosting care îmi oferea suport tehnic doar de luni până vineri. Dacă aveam vreo problemă vineri seara, trebuia să aștept până luni, ceea ce mă cam deranja. Nu-mi permit să am probleme tehnice din respect pentru cititorii blogului meu cu page rank 3. Merită banii pe care-i dau la Hostico, nu regret niciun leu, recomand Hostico! Felicitări, dragi prieteni de la Hostico! Vă mulțumesc pentru colaborare!

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://www.tomisthecat.ro/

Recomand

sunt din 2015 la hostico.ro si sunt foarte buni ... support prompt + servicii si preturi foarte bune

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://mybookshop.ro

Pica in ultima perioada in fiecare zi !

Desi toata lumea lauda hostica, in ultima perioada imi pica site-ul in fiecare zi :(. Am avut in trecut o experienta neplacuta, a stat picat site-ul peste 16 ore. Problemele apar la cel putin o perioada de 6 luni,daca cumva pana atunci nu s-a intamplat nimic.

  • Serviciu folosit: VPS
  • http://www.retetanaturista.ro

Mulțumit

  • Trimis de:
Mulțumit

  • Serviciu folosit: Shared
  • https://stepanadrian.ro

Hostico

Sunt prompti, merge bine treaba la ei. Nu sunt de mult timp, din acest motiv nu stiu cum va fi pe viitor. Va dau doar un avantaj cert: preturile sunt bune la toate pachetele. Sunt firme de hosting care au un pret foarte mic la primul pachet, dar apoi preturile explodeaza daca vrei sa-ti faci un upgrade. Nu e deloc asa la hostico, ai PACHETE decente ca pret, nu doar un pachet. Nu vei plati mult mai mult in cazul unui upgrade.

  • Serviciu folosit: Shared
  • http://lateatru.eu/

Planuri găzduire HOSTICO

Găzduire Web

Nume plan Spațiu Trafic Configurație Hardware Preț
Start 2.5 GB nelimitat SSD 0.99 € Vezi detalii
Business 25 GB nelimitat SSD 4.99 € Vezi detalii
Reseller 30 GB nelimitat SSD 9.99 € Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | October 4, 2020

VPS

Nume plan RAM CPU Core Spațiu VPS Traffic IP Preț
Developer 1 GB +2 Ghz 25 GB (SSD) nelimitat 1 7.99 € Vezi detalii
Professional 2 GB +4 Ghz 50 GB (SSD) nelimitat 1 14.99 € Vezi detalii
Business 4 GB +8 Ghz 100 GB (SSD) nelimitat 1 29.99 € Vezi detalii
Enterprise 8 GB +16 Ghz 250 GB (SSD) nelimitat 1 64.99 € Vezi detalii
Prețurile nu includ TVA
Ultimul update al pachetelor | October 4, 2020

Întrebări frecvente HOSTICO

Daca domeniul nu a fost inca achitat sau activat atunci da, acest lucru nu reprezinta o problema. Daca insa domeniul a fost activat din pacate nu se mai poate face nimic.
Daca extensia acestuia permite acest lucru si aceasta extensie se afla in lista Hostico atunci da. Transferul este posibil si mai mult decat atat, la transfer beneficiati si de prelungirea domeniului cu un an de zile la un pret redus.
Nu in mod neaparat. Daca domeniile dumneavoastra indica spre acelasi continut atunci puteti alege pachetele care ofera un numar egal sau mai mare de domenii parcate. Daca insa domeniile sunt de sine statatoare atunci trebuie sa va orientati fie spre pachetul profesional pe care se pot gazdui pana la 3 domenii, fie spre cel de reseller unde nu exista o limita a numarului de domenii gazduite. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati.
Domeniul este gratuit doar in primul an. In anii urmatori va trebui sa achitati contravaloarea acestuia.
Faceti comanda pentru pachetul de gazduire dorit de pe pagina noastra. Dupa achitarea facturii generate veti primi toate datele pe mail.
Serverele noastre DNS sunt: ns1.hostico.ro - 188.241.222.5 ns2.hostico.ro - 5.35.208.146 ns3.hostico.ro - 89.44.200.19 ns4.hostico.ro - 77.81.2.9
Perioada de inregistrare a unui domeniu este cuprinsa de obicei intre cateva minute si cateva ore. De exemplu la domeniile .ro , .com , .net , .org , .biz , .info , .net , .tel , .mobi , .name inregistrarea dureaza cateva minute. La domeniile .it , .fr inregistrarea poate dura si pana la 2-3 zile deoarece registrarul insarcinat cu activarea acestor domenii face mai multe verificari. Domeniile .hu de exemplu au o perioada de inregistrare de 2 saptamani. Este o regula impusa de registrarul maghiar si din pacate procedura nu se poate grabi. Pentru unele extensii va fi nevoie  de persoane de contact cu domiciliul in tara aferenta domeniului, ex. pentru .fr e nevoie de o persoana de contact din Franta . Hostico insa se ocupa de aceste aspecte pentru ca dumneavoastra sa puteti beneficia de extensiile dorite.
Domeniile addon ofera posibilitatea gazduirii a mai multe domenii distincte pe un singur pachet .  
Subdomeniul reprezinta o parte distincta a unui domeniu unde pot fi delegate /incarcate alte date fata de cele care se afla pe domeniul principal. Exemplu, luam domeniul contabilitate.ro, pe acest domeniu putem crea subdomeniul maramures.contabilitate.ro , urmand ca in momentul in care se acceseaza maramures.contabilitate.ro sa fie afisate doar punctele de lucru din judetul Maramures .
Un domeniu parcat reprezinta practic un alias pentru domeniul principal . De exemplu hostico.ro are ca si domeniu parcat hostico.eu , la accesarea oricaruia dintre cele doua domenii se afiseaza acelasi continut .
Pentru majoritatea extensiilor ele se pot modifica din panoul de client pe care il aveti la noi in sectiunea Domenii . Daca insa acest lucru nu e posibil va rugam sa ne trimiteti un mail cu acest aspect pe tehnic@hostico.ro sau sa ne contactati pe sistemul de suport online www.hostico.ro .
Va emitem o proforma pentru reinnoirea domeniului cu 30 de zile inainte ca acesta sa expire. Daca doriti reinnoirea acestuia va trebui sa achitati proforma, daca nu atunci domeniul va expira .
Numele domeniului poate fi compus de regula din minim 3 caractere si maxim 63 de caractere. Aceste caractere trebuie sa faca parte din sirul de cifre : Aa-Zz si de numere 0-9 , de asemenea se poate folosi si caracterul - Un nume de domeniu nu poate insa sa inceapa sau sa fie finalizat cu - . Cifrele (0-9) pot sa fie si la inceputul numelui de domeniu si la sfarsitul acestuia.  
Parteneriatul cu ROTLD-ul ne permite sa tranzactionam domenii .ro anuale . Ideea in spatele acestor domenii este ca sunt mult mai ieftine decat variantele lor pe termen nelimitat, diferenta fiind de aproximativ 50 de euro. De asemenea, sunt excelente pentru inceput de investitii / afaceri deoarece costurile sunt tinute la minim. Aceste domenii pot fi oricand transferate pe o varianta nelimitata in schimbul unei sume de 61$ (TVA inclus) solicitata de ROTLD .  
Chiar daca Hostico a intermediat inregistrarea domeniului , unicul proprietar si administrator sunteti dumneavoastra .
Daca domeniul a fost achizitionat recent, cel mult in urma cu 3 zile atunci e foarte probabil ca acesta sa nu se fi propagat inca. Pentru ca un domeniu sa fie vizibil de peste tot e nevoie de o perioada de propagare, perioada cuprinsa intre 2-72 ore . Din pacate acest aspect nu poate fi grabit. Daca totusi sunteti sigur ca nu aceasta e problema va rugam sa ne contactati pentru verificari amanuntite.
Sigur, nu exista nici o limitare in aceasta privinta.
Da, nu avem nici o limitare in acest sens. Desigur fara a lua in calcul si domeniile .tel care nu necesita gazduire .
Sigur ! e nevoie doar de un mail la tehnic@hostico.ro pentru efectuarea modificarii .
Nu. Aceasta operatiune este efecuata fara costuri suplimentare.
Da, Hostico este partener ROTLD prin societatea Awesome Projects S.R.L.
Casuta postala trebuie sa fie trecuta peste tot ca si adresa@domeniu.ro . Incoming si Outgoing Servers trebuie sa fie trecute ca si mail.domeniu.ro iar setarea "My SMTP Server requires authentication" trebuie sa fie bifata.
Puteti fie sa mariti spatiul casutei postale din panoul de control, fie sa stergeti mesajele de care nu aveti nevoie descarcandu-le cu un client de mail gen Outllook Express, Thunderbird, Microsoft Outlook.
Puteti crea cate doriti in limita impusa de pachetul de gazduire achizitionat.
Daca este setata ca activa aceasta adresa va colecta toate mesajele care vin spre casute de mail inexistente de pe domeniul dumneavoastra . De exemplu sa presupunem ca ati setat ca si catch all adresa office@domeniu.ro . Cand cineva va trimite mail spre adresa aceastacasutanuexista@domeniu.ro serverul va vedea ca aceasta adresa de mail nu exista si va pune mesajul trimis in office@domeniu.ro . Aceasta functionalitate nu ar trebui activata deoarece majoritatea mesajelor pe care le veti primi in adresa de catch all vor fi mesaje SPAM.
Aceasta functionalitate se foloseste la redirectionarea/copierea anumitor casute postale/mesaje. De exemplu sa zicem ca doriti ca toate mesajele trimise spre vanzari@domeniu.ro sa ajunga la marketing@domeniu.ro . Daca casuta postala vanzari@domeniu.ro nu exista atunci toate mesajele vor fi trimise automat in casuta marketing@domeniu.ro. Daca casuta postala vanzari@domeniu.ro exista atunci mesajele vor intra aici dar in acelasi timp vor fi copiate si in casuta marketing@domeniu.ro .
Sunt liste de casute postale carora se trimit anumite stiri in mod regulat. Sunt folosite in special de firme care doresc sa isi tina clientii la curent cu anumite produse, promotii etc.
In aceste doua locuri se trece urmatorul lucru : mail.domeniuldvs.ro , ex. daca domeniul ar fi hostico.ro , atunci se trece mail.hostico.ro atat la incoming cat si la outgoing .
Sigur, atat pe serverele Windows cat si Linux este posibila accesarea interfetei online de mail la adresa http://webmail.domeniu.ro . La serverele cPanel mai exista o cale de a accesa interfata online si anume prin http://domeniu.ro/webmail . Pentru autentificarea in aceste interfete se va trece intreaga casuta postala ca si cont, ex office@domeniu.ro si parola aferenta acestui cont .
Da, fiecare mail trimis sau primit se contorizeaza la traficul total al pachetului dumneavoastra de gazduire / web hosting .
Asigurati-va ca ati sters fisierul index.htm setat implicit de catre noi la crearea contului. Pe urma dati un full refresh pe pagina apasand CTRL+F5 .
Aceste informatii le primiti in mail-ul cu datele de administrare ale contului. Daca ele nu mai sunt valide va rugam fie sa trimiteti un mail la tehnic@hostico.ro fie sa folositi sistemul de chat de pe www.hostico.ro pentru resetarea / retrimiterea datelor .
Puteti folosi orice client FTP, noi va recomandam sa incercati mai multe pana gasiti unul care va place. Printre cele mai cunoscute sunt Total Commander, Filezilla, CuteFTP .
Puteti folosi orice client FTP pentru acest lucru. In cazul unei gazduiri cPanel fisierele se incarca in directorul public_html , in cazul unei gazduiri Plesk acestea trebuie incarcate in directorul httpdocs .
Daca sunteti sigur ca directorul e corect (public_html pentru cPanel, httpdocs pentru Plesk) inseamna ca fie ati ramas fara spatiu fie trebuie sa schimbati modul de conectare FTP din activ in pasiv sau din pasiv in activ.
 Traficul facut de dumneavoastra pe FTP este inclus in traficul total lunar pe care il are pachetul dumneavoastra de gazduire. Daca nu depasiti acea limita atunci nu e nici o problema, puteti sa lucrati nelimitat prin intermediul FTP-ului .
Incercati sa schimbati modul de conectare la clientul FTP folosit din activ in pasiv sau invers.
Daca sunteti sigur ca fisierul e acolo atunci aceasta este o limitare din clientul FTP. Va trebui sa il setati pentru afisarea tuturor fisierelor, inclusiv cele ascunse.
Sigur, numarul acestora depinde doar de limita pe care o aveti setata pentru pachetul de gazduire / web hosting ales.
Puteti accesa link-ul : https://client.hostico.ro/pwreset.php . Introduceti adresa dumneavoastra de mail si pe urma veti primi pe mail restul informatiilor. Eventual ne puteti trimite un mail cu o cerere de resetare a parolei pe office@hostico.ro sau sa contactati unul dintre membrii echipei de live suport pe chat .
Parola pentru casuta postala poate fi resetata din panoul de control al gazduirii. Daca nu stiti cum accesati sectiunea "Tutoriale Video" sau contactati unul dintre membrii echipei noastre fie pe mail la office@hostico.ro , telefonic sau pe asistenta online.
Parola FTP poate fi resetata din interiorul panoului de control. Pentru detalii vizualizati sectiunea "Tutoriale Video" . Daca ati pierdut si datele de administrare ale panoului de control puteti sa cereti retrimiterea acestora fie telefonic, fie pe mail la office@hostico.ro sau pe asistenta tehnica online.
Va trebui fie sa trimiteti un mail la office@hostico.ro in aceasta privinta fie sa contactati unul dintre membrii echipei noastre telefonic sau prin asistenta online disponibila pe www.hostico.ro
O parola puternica trebuie sa contina toate caracterele posibile. Atat cifre, litere cat si semne de exclamare si matematice. De exemplu o parola puternica ar fi : 1954p4r0LAm3a$# . Din parola data ca si exemplu reiese ca e recomandabil ca unele litere sa fie inlocuite de cifre iar caracterele sa fie scrise atat cu litera mare cat si cu litera mica.
Aveti un termen de 5 zile la dispozitie. Data scadenta este notata si pe proforma emisa automat la efectuarea comenzii .
Plata se poate face si prin depunere de numerar , trebuie doar sa aveti o copie a proformei emisa de către noi pentru ca persoanele de la banca sa aiba toate detaliile contului nostru .
In momentul de fata plata se poate realiza in urmatoarele moduri : 1. Prin transfer bancar/ ordin de plata în unul din conturile : Cont IBAN RON: RO40 RNCB 0185 1137 0142 0001 Cont IBAN EUR: RO13 RNCB 0185 1137 0142 0002 2. Prin folosirea unui card de credit sau debit online (VISA, Mastercard, Diners Club, AMEX, JCB) 3. Prin Paypal , confirmand plata la office@hostico.ro Pentru o activare mai rapida a serviciilor comandate, confirmarea platilor facute prin transfer bancar sau ordin de plata poate fi facuta la plati@hostico.ro sau pe fax la : +4.031.815.9165
Suportul este oferit 24/7 prin oricare dintre aceste trei metode : 1. Telefonic la numerele :  +4.0757.633.470 (Orange)  +4.0728.244.314 (Vodafone) 2. Prin chat online pe www.hostico.ro 3. Prin mail la oricare dintre adresele hostico.ro . plati@hostico.ro - Dept. Plati tehnic@hostico.ro - Dept. Tehnic office@hostico.ro - General / Marketing info@hostico.ro - Informatii Generale reclamaţii@hostico.ro - Dept. Reclamatii  
Daca pentru serviciul comandat nu e nevoie de date aditionale din partea clientului acesta e activat in maxim 10 minute dupa confirmarea platii . Aici sunt incluse :  conturile de web hosting / gazduire , domeniile .ro si cele internationale . La certificatele SSL clientul va fi contactat pentru date aditionale si in functie de certificatul SSL comandat activarea poate dura de la 10 minute la cateva zile.
Dupa data scadenta a facturii proforme aferente serviciului respectiv de web hosting / gazduire se mai acorda o perioada de ragaz de 10 zile. Daca in acest interval nu se receptioneaza plata pentru serviciile dumneavoastra contul va fi suspendat automat. Procedura de reactivare este simpla, trebuie doar sa achitati factura restanta si daca este cazul sa ne trimiteti o confirmare a platii la plati@hostico.ro sau pe fax la : +4.031.815.9165
Banii dumneavoastra vor fi returnati in momentul in care solicitati acest lucru la plati@hostico.ro sau pe fax la : +4.031.815.9165 Acest aspect nu include insa plata pentru alte servicii decat cele de web hosting / gazduire . In cazul in care aceasta cerere este facuta dupa garantia de 30 de zile, banii vor fi returnati doar pentru lunile intregi ramase achitate, de asemenea daca la achizitionare s-a beneficiat de anumite gratuitati cum ar fi domenii / certificate de securitate pretul acestora va fi scazut din suma de returnat.
Aceste operatiuni se pot face din panoul de client. Pentru un pachet mai mare va fi o diferenta de achitat, factura cu diferenta va fi generata automat. Upgrade-ul se va face doar dupa confirmarea platii. Pentru downgrade veti beneficia de reducerea facturilor urmatoare cu diferenta de plata dintre cele doua pachete.
Aceste date pot fi modificate de catre dumneavoastra prin intermediul panoului de client , la adresa https://client.hostico.ro
Da, aceasta optiune este inclusa si in procesul de comanda .
In momentul in care alegeti aceasta modalitate de plata veti fi redirectat spre serverele ePayment (GECAD). Hostico nu stocheaza informatii referitoare cardului dumneavoastra iar tranzactia se desfasoara in deplina siguranta .
Sigur ca da, verificati promotiile in curs pe pagina principala www.hostico.ro sau contactati unul dintre membrii echipei noastre pentru detalii.
  In contul dumneavoastra de client aveti acces la toate facturile achitate si neachitate, care se pot descarca sau imprima oricand doriti.
Factura este generata automat la efectuarea comenzii si poate fi descarcata sau imprimata din interiorul contului de client la adresa https://client.hostico.ro
Sigur, semnarea unui contract nu este obligatorie. Va vom oferi serviciile le aceleasi standarde ridicate dar daca se doreste semnarea unui contract sunteti rugat sa trimiteti o notificare in acest sens la office@hostico.ro
Da. Pentru pachetele de web hosting / gazduire vi se va genera o factura proforma cu 14 zile înainte de expirarea perioadei achitate. Pentru restul serviciilor : domenii , certificate ssl , etc factura va fi generata si emisa cu 30 de zile in avans.   Neprimirea pe mail a facturii din orice motiv nu va scuteste de obligatia de plata a acesteia. Daca acest lucru totusi se intampla , in cazul serviciilor de web hosting / gazduire vi se va acorda o amanare de 10 (zece zile) lucratoare. In cazul celorlale servicii din pacate acest lucru nu este posibil. Pentru siguranta dumneavoastra va rugam sa verificati periodic starea serviciilor achizitionate.

Adaugă o recenzie

Suport
Preț
Fiabilitate
Viteză
Facilități

0.99 - 9.99 €

7.99 - 64.99 €

General

Informaţii

Comercial

Tehnic